• Dodanie firmy do map Google

Dodanie firmy do map Google

Dziś przedstawię krótki poradnik, jak krok po kroku umieścić własną firmę na mapach Google. Coraz częściej zdarza się korzystać z map przygotowanych przez amerykańskiego Giganta, dlatego warto zadbać, aby nasza firma była na nich widoczna. Dodatkowym atutem, jaki uzyskamy dzięki temu zabiegowi, jest wizytówka, dzięki której potencjalny klient dowie się wszystkich ważnych informacji o naszym biznesie, ponadto zwiększy to pozycje naszej firmy w wyszukiwarce, nawet wtedy, gdy nie posiadamy własnej strony internetowej!

Tylko 8 prostych kroków dzieli Nas od zaistnienia naszego biznesu na mapach Google.

Krok 1

Wchodzimy na główną stronę Google Moja Firma: http://www.google.com/business/placesforbusiness/.

Krok 2

Klikamy na pole „Pokaż firmę w Google”.

Krok 3

Po ukazaniu się mapy wpisujemy w wyszukiwarce nazwę naszej firmy oraz miasto.
Klikamy „enter” bądź ikonę „lupy” po prawej stronie wyszukiwania.

Krok 4

Po wyszukaniu klikamy w pole „Podana nazwa firmy i jej adres są prawidłowe – Chcę podać pełne informacje o firmie”.

Krok 5

W tym kroku pojawi Nam się formularz, który uzupełniamy. Proszę zwrócić uwagę, aby bezbłędnie wypełnić ten formularz. Po sprawdzeniu danych, klikamy pole „Dalej”.

Krok 6

Potwierdzamy, że jesteśmy osoba uprawnioną do zarządzania firmą i klikamy pole „Dalej”.

Krok 7

Po utworzeniu konta ukaże Nam się informacja, że trzeba zweryfikować firmę.
Klikamy na pole „Proszę o kartę z kodem” – jest to darmowy sposób, aby zweryfikować naszą firmę. Na podany adres przyjdzie do Nas list z kodem aktywującym.

Krok 8

Sprawdzamy jeszcze raz dane i/lub opcjonalnie podajemy osobę kontaktową, następnie klikamy pole „Wyślij kartkę pocztową”.

Po otrzymaniu pocztówki robimy wszystko zgodnie ze wskazówkami zawartymi wewnątrz listu. Na wskazanej stronie internetowej wpisujemy przesłany nam numer PIN. Po tej czynności mamy już dodaną firmę do Map Google.

Udostępnij

Komentarze